Tu decideixes el destí, nosaltres ens ocupem de la resta

Viu experiències úniques, experimenta emocions vibrants, col·lecciona moments inoblidables...RVHotels, molt més que hotels.

RVHotels

Reservar amb nosaltres té recompensa.

Gaudeix d'avantatges exclusius reservant directament a la nostra web.

RV Avantatges

Pagar en arribar

Reserva i viatja sense preocupacions

El millor preu

Garantim la millor tarifa disponible

Descomptes únics

Directes i exclusius per als nostres clients

Cancel·lació flexible

Reserva amb total tranquil·litat

Be smart!

Early Check-in i Check-out

La millor habitació

Disponible només des de la nostra web

”Tenim el destí perfecte per a tu”
RVHotels
Hotels a la Costa Brava

RVHotels Avenida ★★

RVHotels Palau lo Mirador ★★★★

RVHotels Nautic Park ★★★★

RVHotels Golf Costa Brava ★★★★

RVHotels Nieves Mar ★★★

RVHotels GR 92 ★★

Hotels a la Costa Daurada

RVHotels Ametlla Mar ★★★★

Hotels a les Illes Balears

RVHotels Sea Club Menorca ★★★★

Hotels al Pirineu Català

RVHotels Tuca ★★★★

RVHotels Orri ★★★

RVHotels Condes del Pallars ★★★

Hotels a Barcelona

RVHotels Broquetas Spa Termal ★★★

RVHotels Spa Vila de Caldes ★★★

RVHotels
"El millor dels viatges sempre és el proper."
Ofertas RVHotels
En què et podem ajudar?

RVHotels - Carrer de la Diputació 238, eº 3ª. 08007 Barcelona.

Contacte

Contacta'ns
Teléfono

Truca'ns al

(+34) 935 036 039


Whatsapp

Asistencia

Horari

De dilluns a divendres

De 09:00 a 14:00 i 15:00 a 18:00

Ventajas



Horari

De dilluns a divendres

De 09:00 a 14:00 i 15:00 a 18:00


Consulta les nostres FAQ

Preguntes freqüents


Preguntes freqüents

Preguntes freqüents

RVApartaments La Pineda

Explorar la teva propera destinació és emocionant, i volem assegurar-nos que tinguis tota la informació que necessites per a una estada sense preocupacions.

Des de la ubicació fins als serveis addicionals, aquesta pàgina de Preguntes i Respostes respon a totes les vostres inquietuds perquè pugueu gaudir al màxim de la vostra experiència.

Abans d'entrar

Al teu email d'activació de la clau tindràs un plànol del nostre edifici, tots els apartaments estan senyalitzats de manera que sigui fàcil trobar-los.

Trobareu també un mapa de l'edifici per si teniu dubtes! 😊

Quan localitzis el teu apartament, veuràs que a la porta hi ha un pany electrònic. Simplement introdueix el teu codi i prem el botó del tick.

El pany es posarà en verd i la teva porta s'obrirà automàticament.

Depèn de la política que hagis reservat.

Tarifa no reemborsable: en el moment de confirmar la reserva, rebràs un email per fer el pagament de la reserva. Tindràs 24 hores per completar-ho. En cas contrari, la reserva es cancel·larà automàticament.

Tarifa flexible: 7 dies abans de la teva arribada, rebràs un correu electrònic per fer el pagament de la reserva. Podràs completar-ho fins a 2 dies abans de la teva arribada.

Si la vostra reserva és flexible però no està pagada 2 dies abans de l'entrada, procedirem a cancel•lar-la. Recordeu que s'aplicarà la política de cancel•lació que hàgiu reservat.

Sempre que la teva reserva no incorri en despeses de cancel•lació, farem la devolució automàtica en el moment de rebre la cancel·lació de la reserva. En 72 hores disposaràs de l'import prepagat a la targeta de nou.

Si heu fet la reserva per Booking, Airbnb o Expedia, haureu pagat directament a l'agència el preu total de la vostra estada. Això no obstant, hauràs de fer el pagament de les taxes turístiques de la teva estada, així com qualsevol extra que escullis.

Rebràs un correu electrònic per pagar l'import pendent igual que la resta de viatgers.

Sí, és obligatori per part de l'hoste fer el registre de tots els ocupants de la reserva. Estem obligats per llei a registrar a tots els hostes.

Com la nostra recepció és virtual, ets tu l'últim i únic responsable de la introducció d'aquests dades.

Els menors de 18 anys es poden allotjar si estan acompanyats per un adult.

No, de fet, tenim tolerància zero amb els hostes que no respecten el descans de la resta de clients. SI el teu objectiu és fer festa, és millor que reservis en un altre allotjament. Tingueu en compte que pot ser motiu d'expulsió immediata de l'establiment.

Recordem que l'horari de silenci és de 23h a 8h.

No, ho sentim. Necessites una targeta de dèbit o crèdit per a garantir la teva reserva.

Si ets una empresa, escriu-nos a [email protected] i t'atendrem per a conèixer les teves necessitats i poder oferir-te una alternativa ajustada a aquestes.

No et preocupis pel teu reemborsament! Depenent del que triguem a aprovar el reemborsament i el teu banc, el reemborsament hauria de trigar entre 1 i 2 dies a arribar-te al teu compte 😊

Podràs pagar amb targeta de crèdit o dèbit. Serà obligatori pagar abans d'accedir a l'apartament.

No hi ha problema. Podràs accedir al teu apartament a partir de l'hora del check in (les 16:00h) fins a l'hora que vulguis 😊

El teu apartament estarà esperant-te!

El check in és a partir de les 16h. No obstant això, en temporada baixa, en la mesura del possible, podem intentar anticipar la vostra entrada perquè comenceu com més aviat millor les vostres vacances.

El servei és sota disponibilitat i solo el podem autoritzar-lo el mateix dia de la teva entrada. Pots posar en contacte amb nosaltres per email: [email protected] o per whatsapp (+34 626681390) el mateix dia de la teva entrada. En cas que puguem facilitar-t'ho avançarem l'hora d'entrada del teu codi d'accés perquè puguis entrar 😊 T'explicarem com procedir.

Recorda que és un servei sense cost! I que no es pot garantir abans del dia de la teva arribada.

En cas de no poder realitzar el early check-in, el teu apartament estarà llest en l'horari habitual, a partir de les 16h.

Et recomanem que busquis al SPAM del teu correu, de vegades les nostres comunicacions van a parar a aquesta carpeta. Si tot i així no aconsegueixes trobar-lo posa't en contacte a través de WhatsApp al següent número de telèfon i intentarem ajudar-te: (+34 626681390).

T'ho podem tornar a enviar sense problema.

Recorda que a la nostra web sempre trobaràs tota la disponibilitat al millor preu. Si per qualsevol motiu decideixes cancel·lar la teva reserva hauràs de tenir en compte el següent:

  • Reserves d'agència: Si has reservat a través d'una agència o qualsevol altre tercer com Booking, Expedia o Airbnb, hauràs de posar-te en contacte directament amb ells perquè puguin gestionar la teva cancel·lació.
  • Reserves directes: Si has realitzat la teva reserva amb nosaltres, ja sigui per telèfon, email o en la nostra web, hauràs de fer-ho directament en l'email de confirmació, en el botó de GESTIONAR LA MEVA RESERVA.

Recorda que cancel·lar pot tenir penalització. Fins al 100% de l'estada en cas de cancel·lar fora de termini.

Si vols allargar la teva estada estarem encantats d'atendre't i oferir-te el millor preu a través de la nostra recepció virtual, posa't en contacte amb nosaltres a través del nostre WhatsApp: (+34 626681390), t'explicarem el procediment!

Per a qualsevol altra modificació hauràs de tenir en compte el següent:

  • Reserves d'agència: Si has reservat a través d'una agència o qualsevol altre tercer com Booking, Expedia o Airbnb, hauràs de posar-te en contacte directament amb ells perquè puguin gestionar la teva modificació.
  • Reserves directes: Si has realitzat la teva reserva amb nosaltres, ja sigui per telèfon, email o en la nostra web hauràs de fer-ho directament en l'email de confirmació, en el botó de GESTIONAR LA MEVA RESERVA i seguir els passos per a fer el canvi.

No fem cap càrrec en concepte de fiança, però, tindrem la targeta verificada i en cas de desperfectes o que l'apartament no es deixi en òptimes condicions, farem un càrrec de màxim 150€ a la visa validada en el procés de reserva.

Una vegada hagis realitzat el registre de viatgers i el pagament de la reserva, rebràs el número de la teva habitació i el PIN per a accedir a aquesta.

Rebràs un email abans de les 16h del mateix dia d'entrada amb el plànol de l'edifici i el número d'apartament assignat.

En cas d'haver tingut algun problema amb la recepció de l'e-mail de confirmació, posa't en contacte amb nosaltres a través del WhatsApp que trobaràs a totes les nostres comunicacions.

No us preocupeu! Tenim bressols a la vostra disposició. Únicament ens ho haureu de notificar abans de la vostra arribada i ho deixarem tot preparat per a la vostra estada. Recorda que cal que reservis el bressol amb antelació ja que hi ha una disponibilitat limitada. El bressol té un suplement de 6€/dia.

La piscina està oberta tota la temporada i pot usar-se dins de l'horari establert.

En general, assignem els nostres apartaments sobre la base de la disponibilitat i el tipus d'allotjament reservat.

En general, assignem els nostres apartaments segons la disponibilitat i la categoria d'allotjament reservat. No obstant això, si voleu que el vostre apartament tingui una ubicació concreta a l'edifici, podeu fer-nos la petició a [email protected] i en prendrem nota per a l'assignació del teu allotjament.

Els nostres horaris d'arribada i sortida són els següents:

  • Check-in (arribada): 16.00 - recorda que el teu codi d'accés no s'activa fins a aquesta hora
  • Check out (sortida): 10.00

Si necessites accedir abans al teu allotjament, pots consultar-ho enviant-nos un WhatsApp o un correu a [email protected].

Els llençols estan inclosos en el preu i el canvi és per a estades superiors a 7 dies.

Les tovalloles són de pagament, el preu és de 4€ per persona i canvi. Recorda afegir-ho com a extra al registre de viatgers. Te les deixarem al teu apartament el dia de la teva entrada. Si volguessis fer un canvi, posa't en contacte a través del WhatsApp amb la nostra recepció virtual. T'indicaran com cal procedir.

Tots els nostres apartaments disposen de mantes i un coixí extra que solen trobar-se en l'armari de l'habitació principal. En cas de necessitar alguna extra, posa't en contacte amb la nostra recepció virtual a través del nostre whatsapp i te la farem arribar pel nostre personal de neteja al més aviat possible.

No, el nostre servei només inclou la neteja d'entrada i de sortida.

Trobaràs en la cuina un petit kit d'amb un fregall, una baieta i un pot petit de rentavaixella. Qualsevol altre tipus de producte és a càrrec de l'hoste.

Els productes d'higiene personal són a càrrec de l'hoste.

Sí, tots els nostres apartaments tenen microones.

Sí, tots els nostres apartaments disposen de rentadora. Recorda que no facilitem detergent!

Els apartaments tenen una cafetera italiana. Recorda que el cafè l'has de portar tu!😉

Sí, disposem de torradora!

Per qüestions higièniques no disposem d'aquesta mena de consumibles.

En cas de voler usar la cuina, hauràs de portar-los tu mateix! 😊

T'informem que al nostre allotjament no estan permeses les mascotes.

Als nostres apartaments no tenim aquest servei. Lamentem les molèsties.

Sí, l'edifici té ascensor.

Durant la teva estada

Et recomanem que busquis en el SPAM del teu correu, a vegades les nostres comunicacions pararan a aquesta carpeta. Si encara així no aconsegueixes trobar-ho posa't en contacte a través de whastapp al següent número de telèfon i intentarem ajudar-te: (+34 626681390). T'ho podem tornar a enviar sense problema.

Quan localitzis el teu apartament, veuràs que a la porta hi ha un pany electrònic. Simplement introdueix el teu codi i prem el botó del tick. El pany es posarà en verd i la porta s'obrirà automàticament.

Si has reservat el pàrquing en la nostra web o l'has afegit en el registre de viatgers, et farem el càrrec en el moment de fer el pagament del total de la teva reserva. El dia de la teva entrada, rebràs un email de la nostra recepció virtual amb el número de plaça assignada i el codi d'accés. El pàrquing es troba en l'establiment i està perfectament senyalitzat.

No fem cap càrrec en concepte de fiança, però, tindrem la targeta verificada i en cas de desperfectes o que l'apartament no es deixi en òptimes condicions, farem un càrrec de màxim 150€ a la visa validada en el procés de reserva.

Al teu email d'activació de la clau tindràs un plànol del nostre edifici, tots els apartaments estan senyalitzats de manera que sigui fàcil trobar-los. Trobareu també un mapa de l'edifici per si teniu dubtes! 😊

Tant als emails de confirmació com al plafó informatiu de la teva reserva, trobaràs un número de WhatsApp que està disponible 24h/7. La recepció en línia comunicarà al departament corresponent la incidència per esmenar-la com més aviat millor.

No hi ha problema. Podràs accedir al teu apartament a partir de l'hora del check in (les 16:00h) fins a l'hora que vulguis 😊 El teu apartament estarà esperant-te!

Recorda que a la nostra web sempre trobaràs tota la disponibilitat al millor preu. Si per qualsevol motiu decideixes cancel·lar la teva reserva hauràs de tenir en compte el següent:

  • Reserves d'agència: Si has reservat a través d'una agència o qualsevol altre tercer com Booking, Expedia o Airbnb, hauràs de posar-te en contacte directament amb ells perquè puguin gestionar la teva cancel·lació.
  • Reserves directes: Si has realitzat la teva reserva amb nosaltres, ja sigui per telèfon, email o en la nostra web, hauràs de fer-ho directament en l'email de confirmació, en el botó de GESTIONAR LA MEVA RESERVA.

Recorda que cancel·lar pot tenir penalització. Fins al 100% de l'estada en cas de cancel·lar fora de termini.

Si vols allargar la teva estada estarem encantats d'atendre't i oferir-te el millor preu a través de la nostra recepció virtual, posa't en contacte amb nosaltres a través del nostre WhatsApp: (+34 626681390), t'explicarem el procediment!

Per a qualsevol altra modificació hauràs de tenir en compte el següent:

  • Reserves d'agència: Si has reservat a través d'una agència o qualsevol altre tercer com Booking, Expedia o Airbnb, hauràs de posar-te en contacte directament amb ells perquè puguin gestionar la teva modificació.
  • Reserves directes: Si has realitzat la teva reserva amb nosaltres, ja sigui per telèfon, email o en la nostra web hauràs de fer-ho directament en l'email de confirmació, en el botó de GESTIONAR LA MEVA RESERVA i seguir els passos per a fer el canvi.

Si vols contractar un servei extra un cop ja hagis realitzat el check-in, no hi ha cap problema. Hauràs de demanar el servei a la recepció virtual a través del nostre WhatsApp. El nostre equip us enviarà un enllaç de pagament de l'extra escollit. Un cop hagis realitzat el pagament, t'informarem sobre com obtenir el teu extra.

La piscina està oberta tota la temporada i pot usar-se dins de l'horari establert.

No, de fet, tenim tolerància zero amb els hostes que no respecten el descans de la resta de clients. SI el teu objectiu és fer festa, és millor que reservis en un altre allotjament. Tingueu en compte que pot ser motiu d'expulsió immediata de l'establiment.

Recordem que l'horari de silenci és de 23h a 8h.

Tots els nostres apartaments disposen del parament necessari per a poder cuinar i menjar en ells. Posem a la teva disposició plats, gots, paelles, olles, etc.

Els llençols estan inclosos en el preu i el canvi és per a estades superiors a 7 dies. Les tovalloles són de pagament, el preu és de 4€ per persona i canvi. Recorda afegir-ho com a extra en el registre de viatgers. Te les deixarem al teu apartament el dia de la teva entrada. Si volguessis fer un canvi, posa't en contacte a través del Whatsapp amb la nostra recepció virtual. T'indicaran com procedir.

Tots els nostres apartaments disposen de mantes i un coixí extra que solen trobar-se en l'armari de l'habitació principal. En cas de necessitar alguna extra, posa't en contacte amb la nostra recepció virtual a través del nostre whatsapp i te la farem arribar pel nostre personal de neteja al més aviat possible.

No, el nostre servei només inclou la neteja d'entrada i de sortida.

Trobaràs en la cuina un petit kit d'amb un fregall, una baieta i un pot petit de rentavaixella. Qualsevol altre tipus de producte és a càrrec de l'hoste.

Els productes d'higiene personal són a càrrec de l'hoste.

T'informem que al nostre allotjament no estan permeses les mascotes.

Sí, tots els nostres apartaments tenen microones.

Sí, tots els nostres apartaments disposen de rentadora. Recorda que no facilitem detergent!

Els apartaments tenen una cafetera italiana. Recorda que el cafè l'has de portar tu!😉

Sí, disposem de torradora!

Per qüestions higièniques no disposem d'aquesta mena de consumibles. En cas de voler usar la cuina, hauràs de portar-los tu mateix! 😊

Als nostres apartaments no tenim aquest servei. Lamentem les molèsties.

En sortir

En cas de necessitar una factura, la podràs sol·licitar el dia del check-out escrivint un email a [email protected]. Te la farem arribar al teu correu tan aviat com ens sigui possible.

El teu horari de sortida és a les 10h, cal que ens enviïs un WhatsApp al (+34 626681390) informant-nos que has deixat l´apartament.

La sortida de l´apartament és fins a les 10h. No obstant això, en temporada baixa, en la mesura del possible, podem intentar deixar-vos una mica més a les nostres habitacions i intentar fer que la tornada a casa sigui una mica més tard 😉

El servei és sota disponibilitat i solo el podem autoritzar-lo el dia abans de la teva sortida. Pots posar-te en contacte amb nosaltres per email: [email protected] o per whatsapp: (+34 626681390) el dia abans de la teva sortida.

En cas que puguem facilitar-te'l, retardarem l'hora d'entrada del teu codi d'accés perquè puguis continuar usant les nostres instal·lacions. 😊 T'explicarem com procedir.

Recorda que és un servei sense cost! I que només es garanteix el dia abans de la teva sortida.

En cas de no poder realitzar el batec check-out, hauràs de deixar la teva habitació a l'hora prevista: abans de les 10h.

Als nostres apartaments no tenim aquest servei. Lamentem les molèsties.