A RVhotels treballem sense descans per oferir als nostres clients estades felices i segures creant recodrs que perduraran durant anys.
54000 hostes allotjatas en un entorn segur als nostres hotels i apartaments
0 casos de contagi
a les nostres insta.lacions
A RVHotels hem posat en marxa el nostre programa de Health&Safe que garanteix que, efectivament, la teva única preocupació sigui la de gaudir. El nostra comitè extraordinari de Salut i Seguretat que s’encarrega de dissenyar un pla de contingència per adaptar totes les operacions a les noves necessitats sanitàries, i poder així, oferir les màximes garanties de seguretat per als nostres empleats i clients.
Nous protocols de neteja, higiene i desinfecció
Distanciament de seguretat
Nous protocols de buffet i restauració
Digitalització de processos
Formació de treballadors
Desenvolupament de nous canals de comunicació
Intensificació de la freqüència de la neteja i desinfecció de les zones comunes i dels hotels, taulells de recepció, ascensors, portes i banys.
Dotació de gel desinfectant en punts de possible transmissió més recurrents com accés a ascensors, lavabos, recepció...
Control d’aforaments de totes les zones comunes (cafeteria, piscina, restaurant, mini-club..) dels hotels i apartaments
ASCENSORS: Utilització de mascaretes obligatòries
Aforament màxim establert, assegurant la distància de seguretat entre clients
Les hamaques amb separació mínima de 1.5 metre entre elles
Augment de la desinfecció i neteja de totes les instal·lacions, tant de la piscina, com de l’SPA i gimnàs
Reducció de tèxtils (catifes incloses) de l’habitació, objectes de decoració... Per actuar d’acord amb el pla de contingència definit
La nostra bugaderia assegura i certifica el tractament de la roba de llit i tovalloles a més de 60 graus i amb productes desinfectants
Protocols de neteja i desinfecció excepcionals de les habitacions després de la sortida dels hostes
Especial atenció als articles de contacte freqüent com poder ser poms de portes, penjadors, comandaments a distància, etc.
Nou aforament màxim establert, assegurant la distància de seguretat entre clients
Mampares protectores entre client i recepcionista
Equips de protecció individual per la seva pròpia seguretat i la del client.
Foment del pagament amb targeta de crèdit o altres mitjans electrònics, preferiblement contactless. Aplicable a tots els serveis de l’establiment
Nova aplicació del PRE-CHECK IN, anticipant així les dades de reserva del client per minimitzar el contacte i evitar entregues de paper, i aglomeracions a l’arribada (servei disponible a RVHotels Ametlla mar, RVHotels Nieves Mar, RVHotels Nautic Park).
Nova APP amb tota la informació de l’hotel, des de cartes de begudes fins a informació bàsica de l’hotel com horaris, serveis oferts, etc.
Control d’aforament assegurant la distància de seguretat entre clients
Reducció del número de taules als nostres Buffets (mínim de 1.5 metres entre taules).
Reformulació del servei per oferir, en la mesura del possible, emplatats individuals i/o monodosis tapats.
Segons l’aforament es proposaran dos o tres torns de restaurant o si de cas es buscaran espais alternatius als hotels per garantir el servei de buffet
Se suggereix un itinerari predefinit per evitar les aglomeracions en zones de pas
El personal de servei de sala també portarà mascareta, sempre i quan no sigui possible mantenir la distancia de seguretat amb el client
Realitzem un exhaustiu control i revisió de la temperatura dels trens de rentat de la vaixella (>80º)
Ús de cartes digitalitzades que es trobaran a la nova APP que haurà de descarregar a la seva sortida.
Els nostres equips d’animació estan formats en protocols de prevenció, higiene i seguretat en el desenvolupament de les activitats.
Ús obligatori de mascaretes en totes les activitats.
Desinfecció del material utilitzat en cada activitat després del seu us
Aforament limitat i organització de torns per accedir a la zona de mini-club
Ventilació i desinfecció de la zona de mini-club en cada torn
(Mesures aplicables als hotels Balneari Broquetas i Spa Vila de Caldes)
És necessari realitzar cita prèvia per a qualsevol tractament
El client ha de desinfectar-se les mans amb hidrogel abans d'entrar en balneari
Es prendrà la temperatura a tots els clients tots els dies abans d'entrar i aquesta ha de ser inferior o igual a 37 °C
Ús obligatori de màscara fins a passar a la sala de tractament
Es continuaran complint els protocols de Legionel·la i neteja del balneari.
S'han reforçat la desinfecció amb els productes recomanats per les autoritats sanitàries
Intensificació de les tasques de desinfecció d'equipaments i utensilis després de cada tractament.
Intensificació les tasques de desinfecció de les superfícies
Assecador de pèl no disponible en els vestuaris
No disponible temporalment tractament respiratori.
Ventilació constant de les diferents sales