RV Hotels - Grup Rosa dels Vents

Programa Health & Safe
Hotels i Apartaments Covid-Free

A RVhotels treballem sense descans per oferir als nostres clients estades felices i segures creant recodrs que perduraran durant anys.

ANY 2020

54000 hostes allotjatas en un entorn segur als nostres hotels i apartaments

0 casos de contagi
a les nostres insta.lacions

La teva tranquiliat i seguretat és el nostre èxit

A RVHotels hem posat en marxa el nostre programa de Health&Safe que garanteix que, efectivament, la teva única preocupació sigui la de gaudir. El nostra comitè extraordinari de Salut i Seguretat que s’encarrega de dissenyar un pla de contingència per adaptar totes les operacions a les noves necessitats sanitàries, i poder així, oferir les màximes garanties de seguretat per als nostres empleats i clients.

Els nostres principals eixos d'actuació

Programa Health & Safe


Nous protocols de neteja, higiene i desinfecció


Distanciament de seguretat


Nous protocols de buffet i restauració


Digitalització de processos


Formació de treballadors


Desenvolupament de nous canals de comunicació

A continuació trobaràs les principals mesures adoptades en base als criteris indicats per cada espai de l’hotel.

Zones comunes

Intensificació de la freqüència de la neteja i desinfecció de les zones comunes i dels hotels, taulells de recepció, ascensors, portes i banys.

Dotació de gel desinfectant en punts de possible transmissió més recurrents com accés a ascensors, lavabos, recepció...

Control d’aforaments de totes les zones comunes (cafeteria, piscina, restaurant, mini-club..) dels hotels i apartaments

ASCENSORS: Utilització de mascaretes obligatòries

Espais recreatius

Aforament màxim establert, assegurant la distància de seguretat entre clients

Les hamaques amb separació mínima de 1.5 metre entre elles

Augment de la desinfecció i neteja de totes les instal·lacions, tant de la piscina, com de l’SPA i gimnàs

Habitacions / Apartaments

Reducció de tèxtils (catifes incloses) de l’habitació, objectes de decoració... Per actuar d’acord amb el pla de contingència definit

La nostra bugaderia assegura i certifica el tractament de la roba de llit i tovalloles a més de 60 graus i amb productes desinfectants

Protocols de neteja i desinfecció excepcionals de les habitacions després de la sortida dels hostes

Especial atenció als articles de contacte freqüent com poder ser poms de portes, penjadors, comandaments a distància, etc.

Recepció

Nou aforament màxim establert, assegurant la distància de seguretat entre clients

Mampares protectores entre client i recepcionista

Equips de protecció individual per la seva pròpia seguretat i la del client.

Foment del pagament amb targeta de crèdit o altres mitjans electrònics, preferiblement contactless. Aplicable a tots els serveis de l’establiment

Nova aplicació del PRE-CHECK IN, anticipant així les dades de reserva del client per minimitzar el contacte i evitar entregues de paper, i aglomeracions a l’arribada (servei disponible a RVHotels Ametlla mar, RVHotels Nieves Mar, RVHotels Nautic Park).

Nova APP amb tota la informació de l’hotel, des de cartes de begudes fins a informació bàsica de l’hotel com horaris, serveis oferts, etc.

Restaurant / Buffet

Control d’aforament assegurant la distància de seguretat entre clients

Reducció del número de taules als nostres Buffets (mínim de 1.5 metres entre taules).

Reformulació del servei per oferir, en la mesura del possible, emplatats individuals i/o monodosis tapats.

Segons l’aforament es proposaran dos o tres torns de restaurant o si de cas es buscaran espais alternatius als hotels per garantir el servei de buffet

Se suggereix un itinerari predefinit per evitar les aglomeracions en zones de pas

El personal de servei de sala també portarà mascareta, sempre i quan no sigui possible mantenir la distancia de seguretat amb el client

Realitzem un exhaustiu control i revisió de la temperatura dels trens de rentat de la vaixella (>80º)

Ús de cartes digitalitzades que es trobaran a la nova APP que haurà de descarregar a la seva sortida.

Animació

Els nostres equips d’animació estan formats en protocols de prevenció, higiene i seguretat en el desenvolupament de les activitats.

Ús obligatori de mascaretes en totes les activitats.

Desinfecció del material utilitzat en cada activitat després del seu us

Aforament limitat i organització de torns per accedir a la zona de mini-club

Ventilació i desinfecció de la zona de mini-club en cada torn

Balneari

(Mesures aplicables als hotels Balneari Broquetas i Spa Vila de Caldes)

És necessari realitzar cita prèvia per a qualsevol tractament

El client ha de desinfectar-se les mans amb hidrogel abans d'entrar en balneari

Es prendrà la temperatura a tots els clients tots els dies abans d'entrar i aquesta ha de ser inferior o igual a 37 °C

Ús obligatori de màscara fins a passar a la sala de tractament

Es continuaran complint els protocols de Legionel·la i neteja del balneari.

S'han reforçat la desinfecció amb els productes recomanats per les autoritats sanitàries

Intensificació de les tasques de desinfecció d'equipaments i utensilis després de cada tractament.

Intensificació les tasques de desinfecció de les superfícies

Assecador de pèl no disponible en els vestuaris

No disponible temporalment tractament respiratori.

Ventilació constant de les diferents sales

Preguntes freqüents

Les piscines estan obertes a tots els nostres establiments, l'aforament es limita tenint en compte l'espai disponible i la distància de seguretat de 1.5 metres marcat per la normativa. No es prevueuen r torns per l'ús d'aquestes instal·lacions, en cas de tenir una molt alta ocupació, els informarem sobre com procedir a la seva arribada a l'hotel/apartament.

L'ús de la mascareta és obligatòria a les nostres instal.lacions seguint la actual normativa sanitaria.

Els nens podran moure’s com abans per l’hotel, sempre i quan, respectin la nova normativa de distància de seguretat, recomanem sempre que els nens vagin acompanyats d’un adult i en aquest cas s’accentua la necessitat de supervisió dels adults per tal que els nens s’adaptin a la nova manera d’actuar, sobretot a les zones comunes dels hotels.

En aquest cas, igual que abans de la situació excepcional del COVID-19, la nostra política de cancel·lació, reflectia la cancel·lació total sense despeses en cas de causa justificada com podria ser una malaltia que impedís viatjar, sempre i quan se’ns fes arribar un document acreditatiu, aquest mateix criteri és el que s’aplicarà en casos de malaltia per COVID-19, essent la cancel·lació gratuïta si s’adjunta un informe mèdic.

Totes les nostres instal·lacions a tots els nostres hotels estaran disponibles, això sí, reformulant l’ús basant-nos en els criteris marcats per la nova normativa, reduint aforaments, aplicant mesures de seguretat i distancia, etc.. Per tant sí que estaran disponibles però haurem d’acostumar-nos a la nova “normalitat” incloent l’os de les nostres instal·lacions durant les seves vacances.

Sí, es podrà fer servir però amb aforaments limitats. Es valora limitar l'accés horari en cas d'alta demanda del servei.

Sí, tots els hotels funcionaran com a bufets com sempre, hi han òbviament adaptacions a la nova normativa com per exemple, els emplatats mono dosis per evitar el màxim contacte entre clients. Es reformularan aforaments en funció de l’espai disponible, tenint en compte les distàncies de seguretat entre taules. Això pot suposar segons l’hotel, la disposició de nous espais per a ús de menjador i evitar així en moments d’alta ocupació, haver de fer torns per a l’ús del bufet. No obstant i si és necessari, s’establiran dos o tres torns de passe de bufet que es gestionaran de manera ordenada des de la recepció o des de el propi menjador.

En la mesura del possible i sempre que els espais ho permetin s’intentaran no haver de gestionar dos torns de passe de buffet. No obstant i si és necessari, s’establiran dos o tres torns de passe de buffet que es gestionarà de manera ordenada des de recepció o des de el propi menjador.

Els nens han de presentar-se a l'activitat amb la seva mascareta.

Sabem que per a molts, l'animació és quelcom imprescindible, no obstant això, hem d'entendre que les activitats tal com les tenim enteses fins ara, per normativa, no podran ser les mateixes. El nostre gran equip d'animació, està treballant dur per poder adaptar i reformular les activitats que tant us agraden perquè tots tornem a gaudir tant de les instal·lacions com de les activitats.

Sí, hi ha aforament limitat i s’organitzen torns per accedir a la zona del mini club. Es ventila i desinfecta la zona de mini club en cada torn.Es prenen les mesures necessàries per protocol, com l’ús de mascaretes o el rentat de mans constant per part del nostre personal com dels propis nens. Tot el material es desinfecta després del seu ús, no obstant, es prioritzaran al màxim les activitats exteriors per evitar l’ús intensiu de les instal·lacions per part del nostre personal dels nens.